Hi everyone,
Kiehl's has a new boutique, the first one is in Bandung (PVJ) and this is the second one in Indonesia, located at Mal Kelapa Gading 2. The celebration is held last Saturday on 2 PM. Beauty bloggers, beauty enthusiasts and the VIP customers are invited. It was a true joyful moment for them, the representatives of luxury brand departments from L'Oreal team also made it.
-*-
Kiehl's has a new boutique, the first one is in Bandung (PVJ) and this is the second one in Indonesia, located at Mal Kelapa Gading 2. The celebration is held last Saturday on 2 PM. Beauty bloggers, beauty enthusiasts and the VIP customers are invited. It was a true joyful moment for them, the representatives of luxury brand departments from L'Oreal team also made it.
-*-
The theme of the event: 1920's!!!
Here's the official press release:
Jakarta, 22 Februari 2014 – Kiehl’s menggelar Grand Opening butik pertamanya di Jakarta yang
berlokasi di Mal Kelapa Gading 2. Berbagai acara digelar di dalam tampilan butik yang unik khasnya
Kiehl’s disertai dengan pelayanan secara personal dari Kiehl’s Customer Representative (KCR) berupa
konsultasi kulit dan pemberian sampel gratis bagi para konsumen.
Grand Opening diawali pada pukul 10 pagi dengan Goodie Bag Redemption untuk 100 orang pemenang
kuis social media Kiehl’s. Pada acara ini, konsumen juga bisa mengikuti kompetisi TwitPic dan kompetisi
foto. Grand Opening ini juga dimeriahkan dengan penampilan musikal dari Broadway Dancers dan tokoh
berkostum Lady Liberty yang banyak menarik perhatian.
Grand Opening Ceremony dilaksanakan di sore hari dengan mengundang teman-teman media
dan juga bloggers. Grand Opening Ceremony bertema “1920’s Glamour” ini juga menampilkan Sigi
Wimala sebagai host dalam acara tersebut. Sigi Wimala yang dikenal sebagai salah satu artis Indonesia
berprestasi, sutradara film dan iklan independen ini juga dikenal memiliki kepedulian besar terhadap
sesama. Tahun 2013 lalu, Sigi Wimala turut pula mendukung kampanye sosial Kiehl’s dan bergabung
menjadi tim “Feel The Power” yang berhasil mengumpulkan lebih dari IDR 84 juta untuk anak-anak di
SOS Children’s Villages.
Pembukaan butik Kiehl’s secara resmi dilakukan dengan pengguntingan pita serta champagne toast.
Silvia Yohana, General Manager dari L’Oreal Luxe Division, mengatakan bahwa “Pembukaan butik ini
merupakan perwujudan upaya kami dalam memenuhi keinginan konsumen untuk menyediakan produk
dan pelayanan Kiehl’s di berbagai wilayah, khususnya di kota besar seperti Jakarta.” Dengan adanya
outlet tipe butik ini, total outlet Kiehl’s di seluruh Indonesia menjadi sebanyak 12 buah. Regina Widjaja,
Brand Manager Kiehl’s Indonesia, juga menambahkan, “Kami juga tidak lupa akan komitment atau
misi sosial dari Kiehl’s yang merupakan bagian dari kampanye sosial global Kiehl’s Gives. Uang sebesar
Rp10.000,- akan didonasikan dari setiap kartu yang dituliskan para konsumen kami tentang perbuatan
baik yang akan mereka lakukan.”
Terlihat dinding Share Your Love with Kiehl’s dipenuhi dengan kartu berisi inisiasi perbuatan baik para
konsumen. Donasi yang terkumpul pada akhir acara adalah sebesar Rp4.930.000,- dan akan diberikan
kepada anak-anak yang membutuhkan di bawah naungan SOS Children’s Villages.
-*-
The models on the front door are super friendly, like seriously, I've been to many events where models are just models, but these models are so friendly, they even asked whether I feel comfortable at the event, wow! Highly recommended models heehee.
-*-
Oohh maybe they are inspired by the cute cards at Kiehl's where the guests ought to write down a kindness they've done that day.
-*-
Soon, the event began.
-*-
A listed guest also arriving ^__^
-*-
Heehee, me and Ms.Sylvia from L'Oreal Luxury Dept.
-*-
And they cut the ribbon, the boutique is officially opened now ^__^ do you know that VIP customer can have special discount that day, and everyone may have special promotion as well. It was a full packed event, feels so hot inside the store due to the crowd.
I guess, Kiehl's is really loved.
-*-
Congratsss Kiehl's!!!
This boutique allows customer to spend more time in consulting, learning about the products and the freedom for Kiehl's to have an event or special promotion as well. Overall, boutique is like a dream come true in a shape of a store of a brand. So? It's a win win solution for the customer and the brand as well. For me? It's all about comfort and more promos of course ^__^
-*-
Do you know Kiehl's also have a program now at their facebook page: http://on.fb.me/1ffILi8
Don't forget to join ya and let them change your skin (into a better condition of course) the promo is FREE and you'll be able to get to know your skin condition (just in case you didn't).
-*-
(Regina -Brand Manager- and me)
Thanks for having me Kiehl's Indonesia and success yaaa!!!
No comments:
Post a Comment